Gym

Bigger.Faster.Stronger

sweat saves blood

Lazecká 393/70A, Lazce, 779 00 Olomouc

588 000 611

vyzkoušej trénink, který z tebe dostane maximum

Open Gym

Kruhový trénink

Cross

Vzpírání

Cvičení pro děti

Cross začátečníci

WOD Camp

Individuální trénink s trenérem

0 Kč

členský poplatek

Přijď mezi atlety, kteří neobdivují sami sebe v zrcadle, ale makají

Stroje, prostory, dumbelky a zrcadla mají v každém gymu. V některých ale cítíš, že tam lidé chodí jen ze zvyku. V jiných se zastavil čas. A do dalších chodí lidé spíš předvádět svůj nový outfit, účes nebo výsledky chemických koktejlů. Ultimate Fitness je jiný: Chodí sem lidé, kteří na sobě chtějí skutečně pracovat (a ne si to jen odchodit od jednoho stroje k druhému). A protože překonávání sama sebe bolí, zapadneš do party lidí, které spojuje odhodlání. Mladí i starší.  Zkušení i začínající. Vyrýsovaní i oplácaní. Ti všichni vědí, že bez osobního odhodlání a tréninku se výsledky samy od sebe nedostaví.  Každý den proto vyráží na zteč se svým horším já. A když přijdeš zabojovat taky, uvidíš kolem sebe upocené, vyčerpané, ale spokojené a usměvavé atlety: Protože pro tento den ten zápas zase vyhráli.

vyber si z populárních lekcí

Vyber si z pravidelných skupinových lekcí. Přijď si sám zacvičit (=open gym). Nebo si objednej osobní trénink s trenérem.

crossové lekce

Lekce kombinující intenzivní intervalový trénink, vzpírání, plyometrii, powerlifting, gymnastiku, kalisteniku a další cvičení, které tě vyčerpají, ale současně nabijí novou energií. Dodají sílu. Ohebnost. A zpevní a vyrýsují celé tělo.

vzpírání

Vyzkoušej olympijskou disciplínu, při které se naučíš kombinací síly a rychlosti zdvihnout nad hlavu co nejtěžší zátěž. Trh, nadhoz, přemístění, výraz… u těchto (a dalších) technik se naučíš přesné postupy, které ti umožní zdvihnout víc, než sám vážíš. A pochopíš, proč může 81 kg muž zvednout nad hlavu i 207 kg (světový rekord v této kategorii).

kruhový trénink

Kruhový trénink je určen pro lidi, kteří se chtějí aktivně hýbat a rozvíjet svoje pohybové schopnosti a dovednosti. Je určen pro atlety začínající i pokročilé včetně aktivních sportovců, protože si každý může zvolit vlastní intenzitu či hmotnost břemene vzhledem k aktuální zdravotní kondici nebo dovednostní situaci. V tréninkové jednotce je aktivní příprava na fyzickou zátěž, rozcvička (neboli warm-up), po které následuje hlavni část. V hlavní části chceme procvičit celé tělo po silové, výbušné i vytrvalostní stránce s využitím cviku se sportovním náčiním a vlastním tělem. Cílem kruhového tréninku je připravit a nachystat tělo na zvládnutí každodenních životních situací spojených s aktivním životním stylem.

co říkají ostatní

“Byla jsem naprosto nadšená z atmosféry, která byla na závodech a z obrovské podpory všech z Ultimate Fitness, kteří se přijeli podívat…

Radka Spurná

“V gymu už jsem zkusil všechno, od skupinovek, přes open gym až po osobky. Vše má svoje pro a proti, ale pro mě jsou nejlepší osobní tréninky. Můžeš se totiž s trenérem domluvit individuálně a pilovat přesně to, co potřebuješ…”

Ondřej Ponikelský

„Chodím ráda na skupinové lekce jako jsou kruháče, #crosscokoliv je moje srdcovka ❤️

Eva Jurečková

“Za ty roky, co do UF chodím, jsem přišel na to, proč mě to tam vlastně láká – i když už všechno umím a jsem v tom nejlepší 🙂  Jsou to ti všichni ostatní – známí i neznámí – kteří se tam snaží posunout dopředu, nebo aspoň nenakypět. Bolí nás to společně. “

Tomáš Pospíšil

Work

Bigger.Faster.Stronger

přidej se

Gym H0urs

Pondělí – Pátek: 06:00 – 20:00

Sobota: 08:00 – 12:00

Neděle: 08:00 – 13:00

vyzkoušej alespoň jeden trénink a pochopíš